Segunda

7h15 - 8h00  Bike Indoor  /  8h00 - 8h30  Core / 8h30 - 9h00 Treino Funcional / 9h00 - 9h30 Alongamento / 18h15 - 18h45 Alongamento / 

18h30 - 19h30 Muay Thai / 18h30 - 19h30 Bike Submáximo /  19h30 - 20h15 Treino Funcional 

  


 

Terça

7h15 - 8h00  Bike Indoor  /  7h15 - 8h15  ARC / 8h00 - 8h30 Mat Pilates / 8h30 - 9h00 Alongamento / 09h30 - 09h30 Bike Indoor / 

11h00 - 12h00 Ballet Fitness / 17h00 - 17h45 Ginástica Olímpica / 18h00 - 18h30 Hard Trainning / 18h30 - 19h15 Bike Indoor /

19h15 - 20h15 Yoga


 

Quarta

7h15 - 8h00  Bike Indoor  /  8h00 - 8h30  Core / 8h30 - 9h00 Treino Funcional / 8h30 - 9h30 Yoga / 9h00 - 9h30 Alongamento /

18h15 - 18h45 Alongamento / 18h45 - 19h30 Bike Indoor / 19h30 - 20h30 Hard Trainning


 

Quinta

7h15 - 8h15  Bike Indoor + Core/  7h15 - 8h15  ARC / 8h15 - 8h45 Treino Funcional / 9h00 - 9h30 Alongamento /

 18h15 - 19h00 Treino Funcional  / 19h00 - 19h45 Bike Submáximo 


 

Sexta

7h15 - 8h00  Bike Indoor  /  8h00 - 8h30  Core / 8h30 - 9h00 Mat Pilates / 10h00 - 11h00 Ballet Fitness / 11h00 - 12h00 Muay Thai 

 

Sábado 

 7h00 - 9h00  ARC / 10h00 - 11h00 Bike Indoor / 11h00 - 12h00 Army Trainning